Dlaczego warto

Warto skorzystać z usług biura nieruchomości zarówno przy zbyciu nieruchomości, jak i przy planowanym nabyciu. A dlaczego? Dla wygody i większego komfortu, dla bezpieczeństwa, dla sprawnego i profesjonalnego poprowadzenia procesu transakcyjnego.


Ile to kosztuje?

Wynagrodzenie za usługę pośrednictwa ustalamy indywidualnie dla każdego klienta. Zwyczajowo jest ono określone kwotowo, niezależnie od ceny transakcyjnej. Dla naszych klientów posiadających umowę pośrednictwa na wyłączność stosujemy rabaty. Wprowadzamy także wynagrodzenia za obsługę transakcji. Staramy się, aby wynagrodzenie za usługę pośrednictwa było tylko od jednej ze stron umowy, od tej strony, którą reprezentujemy, dla której negocjujemy warunki cenowe i transakcyjne. Chcemy, aby klient miał poczucie, że pracujemy tylko dla niego, gdyż reprezentowanie obu stron transakcji może wywołać konflikt interesów.


Etapy naszej pracy

Pierwsze spotkanie służy poznaniu się, sprecyzowaniu oczekiwań oraz zbudowaniu wzajemnego zaufania.
Działamy na podstawie zawartych umów o pośrednictwo w nabyciu lub zbyciu nieruchomości, obejmujących zakup, sprzedaż, najem, wynajem lub zamianę. Podpisanie umowy pośrednictwa precyzuje, na jakich warunkach będzie przebiegać dalsza współpraca, określa jej cel, wynagrodzenie, prawa i obowiązki stron.
Po ustaleniu parametrów poszukiwanej lub zbywanej nieruchomości, przystępujemy do wyszukiwania, selekcji i prezentacji ofert. Zależy nam na spełnieniu oczekiwań Klienta, dlatego z wielkim zaangażowaniem przystępujemy od razu do pracy.
Negocjacje polegają na prowadzeniu rozmów ze stronami przyszłej transakcji, mających na celu doprowadzenie do korzystnego zawarcia umowy nabycia lub zbycia nieruchomości. Służymy pomocą i radą na tym etapie, jednak to do Klienta należy ostateczna decyzja.
Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu macie Państwo pewność, że stan prawny nieruchomości zostanie dogłębnie zweryfikowany, a w razie konieczności pomożemy w jego uregulowaniu. Naszą rolą jest przygotowanie dokumentów do sfinalizowania transakcji, zarówno do kredytu w przypadku takiej formy finansowania, jak i do samej umowy końcowej.
Rynek nieruchomości ściśle związany jest z rynkiem finansowym. Potrzebujemy środków na finalizację transakcji i nasze biuro z przyjemnością pomoże Państwu w uzyskaniu korzystnego finansowania. Od blisko 12 lat pośredniczymy w kredytach hipotecznych w wiodących bankach.
Podpisanie umowy – czy to aktu notarialnego, czy umowy najmu – jest końcowym etapem naszej pracy, w którym także Państwu towarzyszymy. Ustalamy termin i koszty aktu, pomagamy w zgromadzeniu dokumentów i przekazujemy je do wybranej przez Państwa Kancelarii Notarialnej. Jesteśmy z Państwem przy podpisaniu umowy.

W ramach poleceń i długoletniej zawodowej współpracy polecam usługi: Marta Sztypa - Maszt Nieruchomości, tel. 668 140 767.

Kompleksowa obsługa

Zależy nam, aby nasz klient miał dostęp do każdej oferty dostępnej na rynku. Dlatego staramy się je pozyskać na zasadach dobrej współpracy z większością biur nieruchomości z naszego rejonu.
Współpracujemy także z notariuszami, geodetami, rzeczoznawcami majątkowymi, projektantami wnętrz czy kierownikami budowy.

Profesjonalizm i wysoka jakość usług

Profesjonalizm - wszechstronna wiedza poparta szkoleniami i codzienną praktyką. Wysoka jakość usług - to bezpieczeństwo, zadowolenie klientów i liczne polecenia.

Bezpieczeństwo

Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie OC na sumę 25000 EURO.

Indywidualne podejście do każdej transakcji

Kierujemy się zasadą, że nie ma dwóch takich samych nieruchomości, ani dwóch takich samych klientów. W każdej sytuacji stosujemy indywidualne podejście, tak by skutecznie zrealizować transakcję.